lunedì 13 maggio 2013

THANKS ROB - A LETTER BY EMA NUELA



May 13, 2013

Hello Rob!

This is an important day and you know why?

Because 27 years ago in a beautiful city called London a little star was born.

Guess who I'm talking about!

Let's see .... Come on, I want to give you some clues: blue eyes - but are they blue then? - Blonde hair, a little angel in short, more or less.

OK, though the years have passed, and that child grew up, he became a great guy and a talented actor, and here we are celebrating another of his birthdays!

But first of all I must tell you THANKS.
I have so many reasons to thank you and if I were to list them all I’ll never finish, but since it is your special day I'll spare you this torture.

Assuming that you’ll really read what I'm writing, I take this opportunity to tell you that I'm really proud of you for what you've done so far and for your future projects, and for the passion that you put into your work and for the emotions you broadcast across the screen, and I promise that I will always support you in the future whatever choice you make.

And in the crazy idea that one day I happen to meet you, I swear not to scream and jump on you! Probably I would stay silent and petrified, and later in life I'll curse myself for not even had the courage to talk to you.

If I could give you a gift I’ll give you Aladdin's magic lamp (though with an unlimited number of wishes), so for example you could wish to become invisible, and walk everywhere undisturbed.

I wish you to spend a wonderful birthday with your friends and the people you love, and always live the life you want, and be super happy, because the thing that your fans love the most is your smile.

Happy Birthday

Kisses and hugs

Emanuela

  
                        13 maggio 2013

Ciao Rob!

Questo è un giorno importante e sai perché?

Perché 27 anni fa in una bellissima città chiamata Londra nasceva una piccola stella.

Hai indovinato di chi sto parlando?

Vediamo….dai, voglio fare la brava e darti qualche indizio: occhi azzurri – ma sono azzurri poi? – capelli biondi, un piccolo angelo insomma, più o meno.

OK, comunque sono passati gli anni, e quel bimbo è cresciuto, è diventato un uomo fantastico e un attore di talento, ed eccoci qui a festeggiare un altro dei suoi compleanni !

Ma prima degli auguri di rito devo dirti GRAZIE .
Ho un’infinità di motivi per ringraziarti e se dovessi elencarli tutti non finirei più, ma visto che è la tua giornata speciale ti risparmio questa tortura.

Piuttosto nell’ipotesi fantascientifica che tu legga veramente ciò che sto scrivendo, ne approfitto per dirti che sono veramente fiera di te, per quello che hai fatto finora e per i tuoi progetti futuri,  per la passione che metti nel tuo lavoro e per le emozioni che trasmetti attraverso lo schermo, e prometto che ti sosterrò sempre anche in futuro qualunque scelta tu faccia.

E nella folle ipotesi che mi capitasse un giorno di incontrarti giuro di non urlare e non saltarti addosso! Probabilmente rimarrei muta e pietrificata sul posto, e in seguito mi maledirei per non aver nemmeno avuto il coraggio di rivolgerti la parola.

Se potessi farti un regalo, ma non posso, ti regalerei la lampada di Aladino (però con un numero di desideri illimitato), così potresti per esempio desiderare quando vuoi di diventare invisibile e girare ovunque indisturbato.

Ti auguro di trascorrere un bellissimo compleanno con i tuoi amici e le persone che ami, e di vivere sempre la vita che desideri, e di essere super felice, perché la cosa che noi fans amiamo di più è vederti sorridere.


Tantissimi Auguri di Buon Compleanno

Baci e abbracci  


Emanuela

Nessun commento:

Posta un commento